גנץ: "נקים ממשלה חילונית ללא סחטנות"; ליצמן: "חסר עמוד שדרה"

איתי גדסי 3 Comment on גנץ: "נקים ממשלה חילונית ללא סחטנות"; ליצמן: "חסר עמוד שדרה"

יו"ר כחול לבן שניסה לשכנע את ראשי המפלגות החרדיות ללכת איתו תוך שהוא מביע הסתיגות מדרכו של לפיד. שינה את הטון והחל לדבר בדיוק כמו..לפיד. באירוע של המפלגה בבאר שבע אמר גנץ: נקים ממשלת אחדות ליברלית. ממשלה שתתבסס על הרוב- ללא קיצוניים וללא סחטנות" | ראשי יהדות התורה הגיבו בחריפות: "אוי לרשע ואוי לשכנו"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר כחול לבן הרמטכ"ל ויו"ר חברת 'המימד החמישי' לשעבר בני גנץ וח"כ גבי אשכנזי הגיעו הערב (שלישי) לבאר שבע שם נאמו בעצרת תומכי המפלגה בעיר. גנץ שינה כיוון בקמפיין והחל היום להישמע יותר כיאיר לפיד, לדבריו "שיטת הממשל במדינת ישראל הביאה אותנו למצב שבו קבוצות מיעוט, מפלגות סקטוריאליות, מצליחות לכפות על הרוב".

עוד הוסיף להסית כמיטב המסורת של לפיד, "הן מצליחות משום שכל ראשי הממשלה האחרונים נאלצו להיכנע לסחטנות. הם הקימו קואליציות שפעלו למען אותן קבוצות, ולא למען רוב הציבור".

בהמשך דבריו חשף גנץ את רצונו האמיתי, "אני מתחייב בפניכם שמיד אחרי הבחירות, נקים ממשלת אחדות ליברלית. ממשלה שתתבסס על הרוב- ללא קיצוניים וללא סחטנות".

ח"כ גבי אשכנזי אמר בנאומו אחרי גנץ: "אנחנו רוצים שזו תהיה ממשלה של אחדות. ממשלה שמאחדת ולא מפלגת. ממשלה שמשרתת ולא נתונה לסחיטה. אנחנו מאמינים שזה מה שישראל צריכה היום. מדינה שמכילה את האחרים. כחול לבן יצרה אלטרנטיבה שלטונית לראשונה מזה עשר שנים, אלטרנטיבה לממשלה קיצונית וצרה, עם שר הלכה, עם שר שתומך בהמרה. אנחנו לא נאפשר את זה, אתם לא תאפשרו את זה".

ראשי יהדות התורה יעקב ליצמן ומשה גפני הגיבו לדברי גנץ: "יצא המרצע מן השק. לאחר שניסה במשך תקופה ארוכה להסתיר את דעותיו ואף עשה הכל כדי לבדל את עצמו מיאיר לפיד שותפו, היום מתברר שאין כל הבדל ביניהם. בני גנץ התברר כאדם ללא ערכים ושדרה. אין לו בעיה לפלג את החברה בישראל בשביל כמה מנדטים בספק. הוא איננו ראוי לתפקיד אחראי, אדם חסר יכולת ציבורית כלשהיא, השותפות שלו עם יאיר לפיד מעידה עליו את אמרת חז"ל "אוי לרשע ואוי לשכנו". יהדות התורה דבקה בעמדתה להמליץ על נתניהו לראשות הממשלה.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    סוף סוף הוסרה המסכה מעל פניו של האיש שלא מדבר הרבה…

  2. 2

    נתן: גנץ הראה את דעותיו האמיתיות, עוד סיבה למה צריך ממשלת ימין חרדים בראשות נתניהו.

  3. 1

    גנץ אתה סחטן וגנב אתה והספיר של המפכ"ל אלשיך שמשום מה הושתק.